woensdag 16 april 2008

Bloemen ABC




Ik doe aan iets leuks mee (ja vind ik dan hè...) Op een creatief forum waar ik aan deelneem hebben we een kaarten ABC bloemen en planten georganiseerd. Elke maand maken we een kaart met een bloem of plant die begint met de letter van het alfabet dat die maand aan de beurt is. We zijn dus begonnen, heel logisch, met de A. Als de kaart klaar is verstuur je die volgens een verzendlijst aan een ander persoon die ook meedoet. Je maakt een kaart en je krijgt een kaart. Elke maand totdat we rond zijn. Dit is mijn eerste inzending. De nieuwe eigenaresse heeft 'm inmiddels ontvangen en is er heel blij mee. Ik heb er dan ook erg mijn best op gedaan ;) en zelfs ook werk gemaakt van de binnenkant.... En voor degene die niet weet welke bloem dit is........ Anemoon :)


Geen opmerkingen: