vrijdag 25 januari 2008

ATC




Ik heb er een nieuwe verslaving bij: ATC's maken. ATC (Artist Trading Cards) zijn kleine kaartjes (hebben allemaal en van iedereen dezelfde afmeting) waar je je eigen kunstwerkjes van maakt. Je kunt serietjes maken rondom een bepaald thema. Daarna kun je je ATC's gaan ruilen met andere makers en liefhebbers. En aangezien ik via een forum me heb ingeschreven voor een swap ben ik maar eens gaan oefenen. Dit zijn mijn eerste 2 serie's van 5 kaartjes; serie "Victoria" en serie "Egyptian Barbie". Wat ik voor de swap ga maken is nog een geheim (nou ja, eigenlijk kan ik beter zeggen dat ik zelf nog geen flauw idee heb ;))


Als je meer over ATC's wilt weten dan moet je maar even googelen.... En als je wilt ruilen moet je maar even een berichtje achterlaten :)


Geen opmerkingen: