maandag 21 januari 2008

Kaartjesweekend....







Tussen het sieradenmaken door ook nog ter ontspanning wat kaartjes gemaakt. Ik heb inmiddels best veel papier en frutseltjes (hoezo gat in mijn hand?) en vond dat ik daar maar eens wat mee moest doen. Zelfs de Penny Black katjesstempel had ik al een paar weken in huis zonder gebruikt te hebben. De mooie gestanste krullen kreeg ik van een lief forumvriendinnetje (dank je wel, Monique !). Ik ben helemaal weg van het katjespapier van Around the Block waar ik een beterschapskaartje mee heb gemaakt. Ik vond het haast zonde om er veel op te plakken dus heb ik de andere frutsels maar wat bescheidener gehouden om zo weinig mogelijk van de leuke katjes te bedekken. Ik zou zo nog 10 vellen van dat papier bestellen, zo leuk vind ik het !



1 opmerking:

MooZ KaartenFabriekje zei

Wat heb je weer een leuke kaartjes gemaakt! Vooral die laatste in die bruintinten vind ik prachtig! Is dat nou ook een stempel met die tekst? Leuk is dat katten papier he?! ik heb hier ook nog een half vel liggen!
Die hebbendingetjes in je vorige posting zijn leuk!

groetjes, Mo